4/24/2014

DIY TUTORIAL RECYCLED CAN Tin Can Organizer organizer na długopisy i nie tylko tutorial krok po kroku




If your desk is always cluttered you may need little help of tin cans. In few moves you can conjure up perfect organizer for free. 

Mam słabość do ananasa i groszku w puszce na szczęście w ciągu pól roku uzbierałam tylko 4 puszki, dzięki czemu nie zaśmieciłam domu przechowując je na półce ,aż do momentu kiedy w końcu wpadnie mi do głowy co z nimi zrobić ;) po przeglądnięciu recycling-owych  inspiracji stworzyłam swoją własną wersje wiszących puszek na biurkowe pierdółki i moje biurko wreszcie świeci pustką 


Też cierpisz przez  zawalone biurko ? to tutorial zdecydowanie dla Ciebie 
a potrzebujesz 
klips biurowy

You need:

tin cans with curved edge.
office clips
hooks
wooden plank



zrobiony lub kupiony wieszak np. z haczykami

First make a hanger according to photo below.


puszka
opcjonalnie możesz je przemalować,okleić , wedle gustu

You can paint or tape tin cans.



 Wykonanie:
przypinamy klips do puszki

Making:

Attach office clips to tin cans


a klips do haczyka 

 and tin cans to hooks


na spokojnie utrzyma naszą puszkę z zawartością pod warunkiem, że będzie mieć "wygięty brzeg:" taki brzeg posiadają puszki z otwarciem na klips

It will easy hold tin cans and all the things we put there , the only condition is we should use tin cans with curved edge.



 teraz montujemy nasz puszkowy wieszak na drobiazgi i
GOTOWE !

Now only nail the tin can organizer to the wall and voila , desk is empty but all needed things are still at fingertips.



pusty haczyk czekający na puszkę uzupełniłam wachlarzykiem

One of my hooks is still wainting for tin can ;-).


Finaly I got my tin can and here you can see how ready organizer looks like



Ps. zawiesić możesz go np. z boku biurka ,na drzwiach :)

It's not necessary to hang it on the wall you can nail it to the door or simply to the side of the desk.


Post powiązany z tym:
Post connected with this one:

DIY TUTORIAL / DESK ORGANIZER / 

ORGANIZER NA BIURKO / KROK PO KROKU


Powodzenia!
Good luck!






No comments:

Post a Comment

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!